کد خبر : 208627
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 16:31

بازدید از موزه‌های اردبیل ۶ و ۷ اسفندماه رایگان شد

بازدید از موزه‌های اردبیل ۶ و ۷ اسفندماه رایگان شد

با اعلام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بازدید از موزه‌های استان به مناسبت اعیاد شعبانیه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ رایگان شد. حسن محمدی ادیب امروز ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه بازدید از موزه‌های استان اردبیل در روزهای شنبه ۶ و یکشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ برای عموم رایگان

با اعلام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بازدید از موزه‌های استان به مناسبت اعیاد شعبانیه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ رایگان شد.

بازدید از موزه‌های اردبیل 6 و 7 اسفندماه رایگان شد

حسن محمدی ادیب امروز ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه بازدید از موزه‌های استان اردبیل در روزهای شنبه ۶ و یکشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ برای عموم رایگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در ایام اعیاد شعبانیه و به منظور آشنا شدن عموم مردم با تاریخ و فرهنگ کشور این امکان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: استان اردبیل ۱۱ موزه متعلق به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد که در این دو روز به صورت رایگان پذیرای علاقمندان هستند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح