کد خبر : 206052
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 21:02

باید قیمت انرژی را هرسال حداقل در حد تورم متوسط، بالا برد/ مدیران استان فارس عملکرد متوسطی دارند

باید قیمت انرژی را هرسال حداقل در حد تورم متوسط، بالا برد/ مدیران استان فارس عملکرد متوسطی دارند

 علیرضا پاکفطرت در گفت وگو با ایلنا و با اشاره به عدم ثبات اقتصادی در کشور اظهارداشت: این غلط است که ما چند سال قیمت انرژی را ثابت نگه داریم  و بعد یک مرتبه بخواهیم چند برابرش کنیم.دولت از گذشته اعتقاد داشت در صورتی که مسئله برجام حل شود مشکل کشور نیز حل می‌شود اما

باید قیمت انرژی را هرسال حداقل در حد تورم متوسط، بالا برد/ مدیران استان فارس عملکرد متوسطی دارند

 علیرضا پاکفطرت در گفت وگو با ایلنا و با اشاره به عدم ثبات اقتصادی در کشور اظهارداشت: این غلط است که ما چند سال قیمت انرژی را ثابت نگه داریم  و بعد یک مرتبه بخواهیم چند برابرش کنیم.دولت از گذشته اعتقاد داشت در صورتی که مسئله برجام حل شود مشکل کشور نیز حل می‌شود اما نگاه این دولت به خارج نیست و به نظر من هم باید بدون توجه به برجام، بدترین حالت را در نظر گرفت و برنامه‌ ریزی کرد تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

پاک فطرت گفت:کشور پتانسیل خوبی برای تحقق بودجه دارد اما اگر بودجه به طور کامل تحقق پیدا نکرد معلوم است دولت تلاش لازم را نکرده است.دولت باید باور داشته باشد بودجه را با راه‌های مختلف از جمله با دیپلماسی کشورهای همسایه و تسهیل در تجارت خارجی و تسهیل در رونق تولید به دست آورد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به قیمت پایین حامل‌های انرژی افزود: ما باید در مورد حامل‌های انرژی منطقی فکر کنیم.این غلط است که ما چند سال قیمت انرژی را ثابت نگه داریم یک مرتبه بخواهیم چند برابرش کنیم که هم تنش بوجود می‌آورد و هم تعادل اقتصادی کشور را بهم می زند.مثل تلفن ثابت که سال‌های سال قیمتش ثابت بود و الان یک مرتبه قیمتش چند برابر شد و داد همه درآمده است.

پاک فطرت بیان داشت:به نظر می‌رسد باید قیمت انرژی را هرسال حداقل در حد تورم متوسط، بالا برد از طرف دیگر مابه‌التفاوتش را به مردم مخصوصاً قشر آسیب‌ پذیر برگرداند.

پاک فطرت در پایان از انتظار خود ازمجموعه استانداری بیان داشت:در بحث اداره استان هم دویدن از این جلسه به آن جلسه و این شهرستان به آن شهرستان رفتن نیست بلکه باید با گروه تولیدکننده،صنعتگر و کشاورز و حتی کشورهای همسایه ارتباط بیشتری بگیرند تا اشتغال بیشتری بوجود آورند.

 

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح