کد خبر : 208878
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 16:43

بررسی عملی Honor X7b

بررسی عملی Honor X7b

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از گسمارنا به Honor X7b سلام کنید، گوشی هوشمند تازه معرفی شده این شرکت که قیمت آن ۲۴۹ دلار است، اما عملکرد خوب و شاید بهترین عمر باتری را ارائه می دهد. بیایید ابتدا داخل جعبه را نگاه کنیم. X7b با یک آداپتور Honor SuperCharge با حداکثر توان ۳۵

Honor X7b hands-on review

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از گسمارنا به Honor X7b سلام کنید، گوشی هوشمند تازه معرفی شده این شرکت که قیمت آن ۲۴۹ دلار است، اما عملکرد خوب و شاید بهترین عمر باتری را ارائه می دهد.

بیایید ابتدا داخل جعبه را نگاه کنیم. X7b با یک آداپتور Honor SuperCharge با حداکثر توان ۳۵ وات، یک کیس و یک کابل USB عرضه می شود. مجموعه ای کاملاً محکم و بسیار بهتر از برخی از تلفن های بسیار گران تر.

ما مدل Midnight Black را داریم، با وجود ظاهر امیدوارکننده نقره‌ای روان که روی جعبه خرده‌فروشی تصویر شده است.

Honor X7b دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۴۱۲×۱۰۸۰ پیکسل با نرخ تجدید ۹۰ هرتز است. این یک پنل روشن با کنتراست خوب و زاویه دید ثابت است. همچنین در این اندازه و وضوح بسیار واضح است.

پشت آن پلاستیکی است و دارای یک روکش ظریف با رنگ بافتی است که در زیر نور می درخشد. دو جزیره دوربین و نشان ۱۰۸ مگاپیکسلی و Honor وجود دارد.

پانل پلاستیکی کناره ها را نیز در بر می گیرد. یک سینی سیم کارت در سمت چپ و همچنین دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت مقابل وجود دارد. دکمه پاور نقش اسکنر اثر انگشت را نیز دارد.

سه دوربین در پشت Honor X7b و یک دوربین در جلو وجود دارد. دوربین اصلی یک واحد ۱۰۸ مگاپیکسلی f/1.8 است که به طور پیش‌فرض عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی می‌گیرد، اما می‌توانید با حالت High-Res از ۱۰۸ مگاپیکسل کامل عکس بگیرید. بعدی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی f/2.2 با فوکوس ثابت فوق عریض است.

سومین سنسور یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 است که فقط از طریق حالت سوپر ماکرو به آن دسترسی دارید (در صورت نزدیک شدن به سوژه با دوربین دیگر، به طور خودکار راه اندازی نمی شود). در نهایت، در جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f/2.0 وجود دارد.

ما چند عکس با Honor X7b گرفتیم. دوربین اصلی جزئیات خوبی را در خروجی ۱۲ مگاپیکسلی پیش فرض ارائه می دهد. نگاه کردن به بافت های ظریف مانند شاخه های درخت یا اشیاء در صحنه های داخلی، تعریف خوبی را نشان می دهد. کنتراست با هایلایت های روشن و سایه های به خوبی توسعه یافته قوی است. هیچ صدایی برای صحبت کردن وجود ندارد نمایش رنگ حتی در روزهای تاریک زمستانی مانند امروز زنده است.

حالت ۲ برابری دوربین اصلی شارپنینگ را تا حد زیادی افزایش می‌دهد، اما زمانی که به صورت دیجیتالی روی یک صحنه زوم می‌کنید، انتظار می‌رود. ما می گوییم که این معاوضه ارزشش را دارد زیرا می توانید بدون دوربین اختصاصی روی هواپیما به آن نزدیک شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح