کد خبر : 208876
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 15:58

رشته زبان و ادبیات کره ای

رشته زبان و ادبیات کره ای

تحصیل در رشته زبان کره ای بدون تردید می تواند برای این افراد درآمد خوبی داشته باشد. امروزه زبان کره ای در رده زبان های پر طرفدار قرار گرفته است و متقاضیان زیادی برای یادگیری این زبان وجود دارد. از این رو با یادگیری این زبان می توان وارد بازار کار شد و درآمد خوبی

تحصیل در رشته زبان کره ای بدون تردید می تواند برای این افراد درآمد خوبی داشته باشد. امروزه زبان کره ای در رده زبان های پر طرفدار قرار گرفته است و متقاضیان زیادی برای یادگیری این زبان وجود دارد. از این رو با یادگیری این زبان می توان وارد بازار کار شد و درآمد خوبی کسب کرد.

در آموزشگاه های مختلفی در ایران می توان این زبان را فرا گرفت. که یکی از آن ها آموزشگاه زبان کره ای ملل می باشد، این آموزشگاه اساتید برجسته ای داشته و با روش های نوین و به روز، این وظیفه مهم را به عهده دارند و می توانند زبان آموزان و علاقمندان را به ساحل امن برسانند‌ و دریچه های پیشرفت را به روی آن ها باز کنند. 

تحصیل در رشته زبان کره ای

در بسیاری از دانشگاه های ایران می توان در رشته زبان کره ای تحصیل کرد. در دانشگاه های مختلف تهران از جمله دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و سایر شهرستان ها این رشته وجود دارد و علاقمندان می توانند با شرکت در کنکور سراسری این رشته را انتخاب و به تحصیل مشغول شوند. این زبان ریشه در زبان چینی دارد و باید گفت که می توان با تمرین و تکرار مدام بر آن مسلط شد.

همچنین می توان برای تحصیل در رشته زبان کره ای به این کشور مهاجرت نمود و در دانشگاه های معتبر این کشور، به تحصیل پرداخت. یادگیری زبان کره ای می تواند شرایط زندگی در این کشور را بسیار راحت تر کند‌. در کشور کره، کالج های زیادی برای تحصیل در رشته زبان کره ای وجود دارد. می توان گفت که این کالج ها صرفا برای آموزش زبان کره‌ای احداث شده اند و البته دیگر زبان های رایج آسیای شرقی نیز آموزش داده می شود.

در اکثر دانشگاه های کشور کره، موسسه زبان کره ای ” KLI” وجود دارد که دانشجویان خارجی می توانند با ثبت نام و شرکت در این آموزشگاه، این زبان را فرا گرفته و بر آن تسلط لازم پیدا کنند. در این موسسه ها می توان در مدت زمان ۲۰ تا ۸۰ هفته با ویزای دانشجویی، زبان کره ای را یاد گرفت. پس از این که بر این زبان تسلط لازم به دست آمد و مدرک لازم دریافت شد، می توان در دانشگاه های برتر این کشور به تحصیل پرداخت.

در کشور کره دانشگاه های بسیار معتبر و بزرگی وجود دارد. از جمله این دانشگاه ها می توان دانشگاه دونگوک، دانشگاه سئول، مرکز زبان بین المللی دوکسانگ کره، دانشگاه زنان اوها، موسسه آموزش بین المللی دانشگاه هانیانگ، موسسه زبان کره ای دانشگاه هونگیک، مرکز زبان کره ای دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک، موسسه آموزش بین المللی دانشگاه کوکمین، موسسه زبان دانشگاه کنکوک، مرکز آموزش بین المللی دانشگاه کیونگ، موسسه آموزش زبان کره ای دانشگاه ملی سئول، دانشگاه سوگانگ، دانشگاه سوکمیونگ، دانشگاه میونگجی را نام برد. 

بازار کار زبان کره ای در ایران 

شاید شروع علاقه به زبان کره ای در ایران به دلیل پخش سریال های این کشور در ایران باشد. همچنین مراودات تجاری زیادی بین این دو کشور وجود دارد که مستلزم یادگیری زبان کره ای می باشد. از این رو تحصیل در رشته زبان کره ای می تواند درآمد زیادی برای این افراد داشته باشد. یکی از مهارت های فوق العاده درآمد زا از زبان کره ای، ترجمه می باشد. این مهارت می تواند همیشه برای این افراد پول ساز باشد‌.

درست است که ترجمه کاری بسیار سخت است اما می تواند درآمد خوبی به ارمغان بیاورد. در موقعیت های تجاری می توان درآمد بسیار خوبی از ترجمه داشت. همچنین در پی یادگیری زبان کره ای می توان راهنمای توریست شد و بدون تردید این شغل درآمد زیادی خواهد داشت. زبان کره ای و سایر زبان های آسیایی به دلیل شیوه نگارش، قدری مشکل تر از سایر زبان ها به نظر می رسند و شاید برخی از قدم گذاشتن در این مسیر هراس داشته باشند.

اما با این اوصاف، افرادی که در این مسیر گام می گذارند و موفق می شوند، می توانند به درآمد زایی زیادی دست پیدا کنند. همچنین یکی دیگر از دریچه های پیشرفت برای افرادی که زبان کره ای را یاد گرفته اند،‌‌ حضور در بازار کار بین المللی می باشد که درآمد بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت. یادگیری زبان کره ای از جنبه دیگر می تواند تاثیر زیادی روی ذهن داشته باشد و مغز را تحریک و فعال سازد. 

بورسیه زبان کره ای

امروزه افراد زیادی تمایل دارند که برای تحصیل در رشته زبان کره ای به این کشور مهاجرت نمایند و در واقع بورسیه دریافت کنند. با این کار می توانند در تحصیلات دانشگاهی موفقیت کسب نمایند و همچنین در بیزنس و کاریابی موفق شوند‌. در اکثر دانشگاه های این کشور می توان زبان را یاد گرفت و به سطح بسیار بالایی از این زبان رسید. افرادی که تمایل دارند در این مسیر قدم‌ بردارند، می توانند از امکانات و خدمات آموزشی پیشرفته و همچنین از خوابگاه بهره ببرند.

دلایل مختلفی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور وجود دارد. اما بدون تردید این کار با پیشرفت زیادی همراه خواهد بود. هزینه تحصیل و یادگیری زبان کره ای در این کشور تحت شرایطی متغیر خواهد بود. افرادی که با ویزای تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده اند، این فرصت را دارند که پس از اتمام دوره های آموزشی خود، به دنبال کار باشند و از آن به بعد با ویزای کاری در این کشور زندگی نمایند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح