کد خبر : 208865
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:59

سام بنکمن-فرید از وکیل FTX خواست تا استدلال قانونی برای حفره ۸ میلیارد دلاری ارائه کند.

سام بنکمن-فرید از وکیل FTX خواست تا استدلال قانونی برای حفره ۸ میلیارد دلاری ارائه کند.

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از کوین تلگراف بر اساس شهادت سان در دادگاه در ۱۹ اکتبر، سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، به Can Sun، مشاور عمومی سابق دستور داد تا هر گونه توضیح قانونی برای حفره ۸ میلیارد دلاری در کتاب های Alameda Research ارائه کند. سان از ژاپن پرواز کرد

Sam Bankman-Fried asked FTX attorney to ‘come up’ with legal argument for $8B hole

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از کوین تلگراف بر اساس شهادت سان در دادگاه در ۱۹ اکتبر، سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، به Can Sun، مشاور عمومی سابق دستور داد تا هر گونه توضیح قانونی برای حفره ۸ میلیارد دلاری در کتاب های Alameda Research ارائه کند.

سان از ژاپن پرواز کرد تا در دادگاه جاری به عنوان بخشی از توافق عدم تعقیب قضایی خود با وزارت دادگستری ایالات متحده شهادت دهد. سان در طول شهادت خود فاش کرد که پس از دریافت صفحه گسترده ای که نشان دهنده بدهی بود، از حفره میلیارد دلاری بین دو شرکت در ۷ نوامبر مطلع شد. او به هیئت منصفه گفت: من شوکه شدم.

مدیر دارایی آپولو کپیتال قرار بود صفحه گسترده را دریافت کند زیرا FTX در تلاش برای جمع آوری بودجه جدید در طول “بحران نقدینگی” در اوایل نوامبر بود. در پاسخ به درخواست آپولو در مورد حفره ۸ میلیارد دلاری، بانکمن-فرید ظاهراً از Sun خواسته است تا “توجیه قانونی ارائه کند.”

همانطور که سان در شهادت خود اعتراف کرد، او برخی از گزینه های قانونی را در نظر گرفته بود. در میان آنها هزینه های خواب و نقدینگی وثیقه در طول رکود بازار وجود داشت، اما مبالغ از دست رفته آنقدر زیاد بود که نمی توان نادیده گرفت. همچنین، شرایط خدمات FTX مشخص بود که وجوه فقط به کاربران تعلق دارد:

سان ادعا کرد که بنکمن-فرید «اصلاً از این شرایط شگفت‌زده نشد»، در حالی که مدیر مهندسی سابق نیشاد سینگ «خاکستری بود، انگار روحش از او گرفته شده بود».

بعداً در همان روز، سان از سینگ در مورد خط اعتباری ۶۵ میلیارد دلاری Alameda با FTX مطلع شد. او روز بعد، بیش از یک سال پس از پیوستن به بورس، استعفا داد.

او به هیئت منصفه گفت، در طول مدت حضورش در شرکت، سان به اطمینان بانکمن-فرید مبنی بر اینکه وجوه برای تهیه اسناد قانونی برای FTX و پاسخ به سؤالات تنظیم‌کننده‌ها تفکیک شده است، تکیه کرد. “من هرگز چنین چیزی را تایید نمی کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح