کد خبر : 208687
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 20:02

سقوط سنگ باعث مرگ کوهنورد حرفه‌ای در تنگه شیرز کوهدشت شد

سقوط سنگ باعث مرگ کوهنورد حرفه‌ای در تنگه شیرز کوهدشت شد

به گزارش ایلنا، محمد قدمی در این‌خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این کوهنورد حرفه‌ای روز گذشته در دره شیرز کوهدشت لرستان دچار حادثه شد. پیکر کوهنورد جان‌باخته توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی به سردخانه کوهدشت منتقل شد. وی با اشاره به اعزام بالگرد برای نجات کوهنورد همدانی افزود:

سقوط سنگ باعث مرگ کوهنورد حرفه‌ای در تنگه شیرز کوهدشت شد

به گزارش ایلنا، محمد قدمی در این‌خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این کوهنورد حرفه‌ای روز گذشته در دره شیرز کوهدشت لرستان دچار حادثه شد. پیکر کوهنورد جان‌باخته توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی به سردخانه کوهدشت منتقل شد.

وی با اشاره به اعزام بالگرد برای نجات کوهنورد همدانی افزود: این کوهنورد هنگام صعود به ارتفاعات شیرز سقوط کرده است و به رغم تلاش عوامل امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی در دم جان باخت.

به گزارش ایلنا، عظیمی از مربیان و هیمالیا نوردان مطرح استان همدان و ۴۷ سال سن داشت و به هنگام صعود از تخت سنگی بزرگ در این منطقه، ناگهان همراه با سنگ سقوط کرد.

دره شیرز پدیده‌ای طبیعی، فرهنگی و تاریخی و یکی از جاذبه‌های گردشگری کوهدشت بوده که در جلسه شورای ثبت و تعیین حریم آثار تاریخی در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۳ در فهرست آثار طبیعی کشور به ثبت ملی رسیده‌است.

این دره که با صخره‌ها و دیواره‌هایی با ارتفاع ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر محصور شده است یکی از کم‌نظیرترین جاذبه‌های ژئوتوریستی را در چین‌خوردگی زاگرس پدید آورده‌ است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح