کد خبر : 208871
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:29

طراحی تلفن Polestar در یک ویدیوی کوتاه به تصویر کشیده شد

طراحی تلفن Polestar در یک ویدیوی کوتاه به تصویر کشیده شد

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از گسمارنا در ماه سپتامبر، Polestar برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک گوشی هوشمند ساخت Meizu برای تکمیل ناوگان رو به رشد خودروهای الکتریکی خود اعلام کرد و ما اکنون اولین نگاه خود را از این دستگاه داریم. این شرکت در مراسم افتتاحیه روز Polestar خود، طرح Polestar

Polestar Phone design teased in short video

به گزارش مشاوره نیوز و به نقل از گسمارنا در ماه سپتامبر، Polestar برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک گوشی هوشمند ساخت Meizu برای تکمیل ناوگان رو به رشد خودروهای الکتریکی خود اعلام کرد و ما اکنون اولین نگاه خود را از این دستگاه داریم. این شرکت در مراسم افتتاحیه روز Polestar خود، طرح Polestar Phone را به چالش کشید.

 

این تلفن دارای زبان طراحی امضای Meizu است که در سری Meizu 20 با قاب فلزی تخت و سه ماژول دوربین که در حلقه‌های دوربین جداگانه قرار گرفته‌اند، دیده می‌شود. یک نمای نزدیک از این ویدیو نشان داد که ما به یک دوربین اصلی معادل ۲۳ میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 در کنار یک لنز تله فوتو ۷۰ میلی‌متری (f/2.0) و یک لنز اولتراواید ۱۵ میلی‌متری با دیافراگم f/2.4 نگاه می‌کنیم.

Polestar Phone همچنین یک صفحه نمایش مسطح با یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی دارد. طرفین دارای مارک Polestar هستند در حالی که پشت دارای آرم شرکت است.

یکی از نکات جالب تر این است که Polestar چگونه گوشی آینده خود را با خودروهای خود ادغام می کند. Meizu که متعلق به همان شرکت مادر جیلی است، نرم‌افزار اتومبیل Flyme Auto خود را دارد. با این حال، گزارش‌هایی از چین نشان می‌دهد که Polestar Phone ممکن است یک رابط سیستم عامل Polestar ارائه دهد که احتمالاً با همکاری Meizu توسعه یافته است.

این دستگاه به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی می شود، به این معنی که باید منتظر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، رم فراوان و نوعی شارژ سریع نیز باشیم. شایعه شده است که Polestar Phone انحصاری چین است، اما قبل از نتیجه گیری سریع، باید منتظر جزئیات بیشتر و معرفی رسمی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح