کد خبر : 208677
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 23:51

کشف کولرهای گازی به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک کامیون باری در طارم

کشف کولرهای گازی به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک کامیون باری در طارم

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ سعید محمدی،  امروز با اعلام این خبر،گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی گیلوان در محور مواصلاتی ” طارم – منجیل” به یک دستگاه کامیون باری بنز مظنون شده و آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان طارم، تصریح کرد:  ماموران در بازرسی از این کامیون متوجه

کشف کولرهای گازی به ارزش 8 میلیارد ریال از یک کامیون باری در طارم

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ سعید محمدی،  امروز با اعلام این خبر،گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی گیلوان در محور مواصلاتی ” طارم – منجیل” به یک دستگاه کامیون باری بنز مظنون شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم، تصریح کرد:  ماموران در بازرسی از این کامیون متوجه ۱۷ دستگاه کولر گازی قاچاق شده و کامیون را به یگان انتظامی انتقال دادند.

محمدی، در ادامه با احراز قاچاق بودن کالای مکشوفه از این کامیون گفت: کارشناسان ارزش   کولر گازی خارجی را  ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی، افزود: در این رابطه کامیون به پارکینگ دلالت و راننده به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم ، یادآورشد: شهروندان می توانند گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح