کد خبر : 208886
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 11:39

گری کول از NCIS هر پروژه ای را که در آن حضور دارد بدون شک بهتر می کند

گری کول از NCIS هر پروژه ای را که در آن حضور دارد بدون شک بهتر می کند

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فرنچایز NCIS یکی از موفق ترین ها در تاریخ پخش تلویزیونی است، زیرا رویه جرم و جنایت در سال ۲۰۰۳ چندین برنامه موفقیت آمیز را راه اندازی کرده است که به خودی خود پیروان زیادی را جذب کرده اند. در حالی که صحت فرنچایز

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فرنچایز NCIS یکی از موفق ترین ها در تاریخ پخش تلویزیونی است، زیرا رویه جرم و جنایت در سال ۲۰۰۳ چندین برنامه موفقیت آمیز را راه اندازی کرده است که به خودی خود پیروان زیادی را جذب کرده اند. در حالی که صحت فرنچایز NCIS مورد بحث قرار گرفته است، بدون شک در نشان دادن خطرات اجرای قانون به دلیل اجرای قوی گروه با استعداد خود موفق بوده است. 

اگرچه بازیگرانی مانند مارک هارمون، دیوید مک کالوم، ماریا بلو و پالی پرت همگی به لطف کارشان در NCIS پیشرفت‌های قابل توجهی در حرفه خود دیدند، این فرنچایز قرار است وارد دوره جدیدی شود و گری کول در نقش آلدن پارکر، مامور ویژه نظارتی، وارد دوره جدیدی شود. . کول در حالی که ممکن است انتخابی غیرمعمول برای رهبری سریال به نظر برسد، یک بازیگر شخصیت دست کم گرفته شده است که دهه هاست فیلم می سازد و بهتر نمایش می دهد.

 

گری کول یک دزد صحنه صنعتی است

در حالی که اصطلاح “بازیگر شخصیت” گاهی اوقات به عنوان یک توهین خفیف دیده می شود، کول بازیگری است که از نقش های محدود حداکثر استفاده را کرده است. واقعاً چیزی به نام «قسمت کوچک» برای بازیگران وجود ندارد که بتواند یک صحنه را بدزدد، و کول توانسته است تأثیری به یاد ماندنی بر روی فیلم‌ها بگذارد که تنها زمان محدودی برای نمایش داشته باشد. کار کول در دهه ۱۹۹۰ به لطف رابطه کاری او با کارگردان ترسناک سام ریمی آغاز شد که او را در نقش ورنون بوکوفسکی جنایتکار انتخاب کرد. علیرغم کوتاه بودن نقش، کول به وضعیت اسفبار هنک میچل (بیل پکستون) تنش می‌افزاید که طرح او را هیجان‌انگیزتر می‌کند. حضور بعدی کول به عنوان وکیل دادگستری در درام ماوراء الطبیعه دست کم گرفته شده رامی، The Gift، نشان داد که او می تواند با یک حضور کوتاه، خطرات یک فیلم را افزایش دهد.

 

در حالی که او به ندرت به عنوان یک ستاره “A-List” در نظر گرفته می شود که بتواند برای پروژه ای تنها بر اساس نام خود اشتیاق ایجاد کند، بسیاری از بهترین اجراهای کول به نمادهای فرهنگ عمومی تبدیل شده اند. با وجود ناامیدی خفیف در زمان اکرانش، کمدی Office Space در سال ۱۹۹۹ بر اساس تصویری معتبر از کار در یک زیرساخت شرکتی ناکارآمد، موفق شد یک فرقه سرسخت را افزایش دهد. عملکرد کول در نقش بیل لومبرگ، ناظر کسل‌کننده شرکت نرم‌افزاری اینیتک، مظهر آن نوع مدیر نفرت‌انگیز است که هر کسی می‌تواند با او ارتباط برقرار کند. در سال‌های پس از اکران فیلم، لومبرگ به لطف بازی خنده‌دار کول به شخصیتی تبدیل شده است که اغلب مورد اشاره قرار می‌گیرد.

 

کول بازیگری است که می تواند در یک گروه با استعداد برجسته شود، زیرا می تواند شخصیت خود را بر اساس پارامترهای یک پروژه خاص تغییر دهد. طنز نسکار آدام مک‌کی، شب‌های تالادگا: تصنیف ریکی بابی، تمام بازیگران را به پوچی کامل دعوت می‌کند، و کول با بازی عجیب خود در نقش ریس بابی، پدر ستاره مسابقه‌ای ویل فرل، مطمئناً به این لحن متعهد است. کول همچنین در فیلم‌هایی مانند فیلم هیجان‌انگیز جاسوسی دست کم گرفته‌شده سال ۲۰۰۷، که در آن شخصیت ریچ گارسس در تحقیقات درباره رابرت هانسن (کریس کوپر) مظنون به خائن FBI ضروری است، جنبه ظریف‌تری از توانایی‌های خود نشان داده است.

 

گری کول از هر ظاهری نهایت استفاده را می کند

در حالی که دیدن این که او در آینده ای قابل پیش بینی فرنچایز NCIS را بر عهده خواهد گرفت بسیار خوب است، اما این اولین باری نیست که کول در یک سریال درام تحسین شده ظاهر می شود. یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌های کول تا به امروز، بازی مهمان او در The West Wing در نقش باب راسل معاون رئیس‌جمهور بود، یک پیاده سیاسی به ظاهر ساده‌گرا که مخفیانه جاه‌طلبی‌های خود را برای فرماندهی کل در سر می‌برد. راسل یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های The West Wing بود، زیرا مشخص نبود مرکز اخلاقی او کجاست. مهارت او در برخورد با مناظره های سیاسی، تعیین اینکه چه زمانی صادق است، چالش برانگیز بود. در حالی که The West Wing در فصل‌های بعدی خود افت کیفیت داشت، عملکرد کول مطمئناً سریال را هیجان‌انگیزتر از آنچه که می‌شد کرد.

نقش‌های مهمان کول تحسین منتقدان را برای او به همراه داشته است، زیرا او اغلب می‌توانست چیز متفاوتی را به برنامه‌هایی که قبلاً در اوج محبوبیت خود بودند اضافه کند. در حالی که قرار گرفتن در کنار جولیا لوئیس-دریفوس و تونی هیل برای اکثر بازیگران چالش برانگیز بود، حضور ستاره مهمان کول در Veep به عنوان استراتژیست ارشد سابق کنت دیویسون کاملاً در گروه قرار گرفت. این یک نمایش اعلام شده بود که برای کول یک جایزه Primetime Emmy برای بازیگر مهمان برجسته در یک سریال کمدی به ارمغان آورد. کول با حضورهای متعدد در طول سریال، توانست بدون اینکه حواس‌پرتی را برای روایت اصلی ایجاد کند، به دیویسون یک شخصیت جدی بدهد.

 

اگرچه کول اغلب یک چهره آشنای سرگرم کننده برای دیدن روی صفحه است، اما کول رزومه ای به همان اندازه چشمگیر از نقش های انیمیشن دارد. کول با حضور مکرر در Family Guy، Kim Possible، Bob’s Burgers و Archer، شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای را زنده کرده است که برای پروژه‌های لایو اکشن خیلی مضحک هستند. مهم‌تر از همه، نقش اصلی او به‌عنوان وکیل در فیلم Harvey Birdman: Attorney At Law در ساخت یکی از تحسین‌شده‌ترین نمایش‌های شنای بزرگسالان در تمام دوران ضروری بود.

 

وقت آن است که گری کول نقش دیگری را بازی کند

در حالی که او هرگز نتوانسته کار پیدا کند، از زمانی که کول نقش اصلی را در یک پروژه بزرگ به او داده شده است، بسیار طولانی می‌گذرد. به راحتی می توان فراموش کرد که یکی از اولین بازی های کول در نقش پدرسالار مایک برادی در فیلم برادی دسته و عاقبت بسیار برادی بود، فیلم هایی که وظیفه غیرممکن را بر عهده گرفتند تا به میراث این مجموعه تحسین شده ادامه دهند. در حالی که بازی کول برگرفته از تفاسیر گذشته از این شخصیت بود، او توانست تفسیر خود را از مایک برادی ارائه دهد که کاملاً منحصر به فرد بود.

حضور کول در NCIS نوید خوبی برای آینده آن است، زیرا هر سریالی که برای چندین قسمت پخش شده باشد، پس از مدتی کهنه خواهد شد. در حالی که همیشه این ترس وجود دارد که بهترین قسمت‌های NCIS پشت آن باشد، ویژگی‌های خاص کول به‌عنوان یک بازیگر نشان می‌دهد که سریال در مسیری کاملاً جدید پیش خواهد رفت و می‌تواند در جلب مخاطبانی که در غیر این صورت نمی‌توانست پیدا کند، موفق شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح