کد خبر : 208825
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 19:36

۳۳ پزشک متخصص برای استان قزوین جذب شدند

۳۳ پزشک متخصص برای استان قزوین جذب شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی با اعلام این خبر گفت: یکی از چالش های استان قزوین در بخش بهداشت و درمان که از مطالبات مردم نیز به شمار می رود رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص است. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در همین راستا جذب ۳۳

۳۳ پزشک متخصص برای استان قزوین جذب شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی با اعلام این خبر گفت: یکی از چالش های استان قزوین در بخش بهداشت و درمان که از مطالبات مردم نیز به شمار می رود رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در همین راستا جذب ۳۳ پزشک متخصص با دستور وزیر بهداشت به سهمیه استان قزوین افزوده شد و با احتساب سهمیه قبلی این تعداد به حدود ۱۵۰ پزشک افزایش می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قزوین از کمبود تخت های بیمارستانی در بخش دولتی رنج می برد،اظهار کرد: به همین منظور ضرورت دارد تا به روند احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که در منطقه مینودر در دست ساخت است، سرعت بخشیده شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به این ابرپروژه درمانی (بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی)تا کمتر از سه سال دیگر شاهد راه اندازی و افتتاح قطعه اول آن باشیم.

محمدبیگی از پروژه توسعه بیمارستان های شهید رجایی و قدس به عنوان دیگر طرح های مهم درمانی استان قزوین که در دست احداث قرار دارند یاد کرد و گفت: با پیگیری های استانی و تزریق اعتبارات مصوب تلاش داریم تا این طرح ها زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح