کد خبر : 208910
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:20

هواوی میت XT سه تایی در کنار گلکسی زد فولد ۶ واقعاً همه چیز را به چشم می‌اندازد

هواوی میت XT سه تایی در کنار گلکسی زد فولد ۶ واقعاً همه چیز را به چشم می‌اندازد

هوآوی به تازگی اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان با نام Mate XT Ultimate را معرفی کرده است. سه تا می شود. و با این حال، حتی با وجود تمام این تاشوها و سه پنل در نظر گرفته شده، می‌تواند تقریباً از نظر ضخامت با آخرین Galaxy Z Fold6 سامسونگ در هنگام تا شدن مطابقت

The tri-fold Huawei Mate XT next to the Galaxy Z Fold6 really puts things into perspective

هوآوی به تازگی اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان با نام Mate XT Ultimate را معرفی کرده است. سه تا می شود. و با این حال، حتی با وجود تمام این تاشوها و سه پنل در نظر گرفته شده، می‌تواند تقریباً از نظر ضخامت با آخرین Galaxy Z Fold6 سامسونگ در هنگام تا شدن مطابقت داشته باشد.

تصویر زیر که امروز در Reddit به اشتراک گذاشته شده است، بلندتر از هزار کلمه صحبت می کند.

هواوی میت XT سه تایی در کنار گلکسی زد فولد ۶ واقعاً همه چیز را به چشم می‌اندازد
روی کاغذ، وضعیت به این صورت است: Mate XT 12.8 میلی متر ضخامت دارد، در حالی که Fold6 12.1 میلی متر ضخامت دارد، بنابراین – روی کاغذ – سامسونگ برنده این جنگ است.

اما – فقط به تصویر بالا نگاه کنید. ۰.۷ میلی متر برای چشم انسان تقریباً غیرقابل تشخیص است. و سپس این واقعیت وجود دارد که هواوی به سه قسمت تا می شود! صفحه نمایش آن ۱۰.۲ اینچ است در مقایسه با صفحه نمایش تاشو Fold6 که ۷.۶ اینچ است. این فقط قابل مقایسه نیست.

در حال حاضر، در اینجا آنچه قرار است در نظرات اتفاق بیفتد. طرفداران سامسونگ اصرار دارند که این شرکت کره ای در مورد استحکام و دوام در مورد وسایل تاشو بسیار کوشاتر است و به همین دلیل به نظر می رسد که آخرین نوآوری آن در فضا در واقع Galaxy Fold اصلی سال ۲۰۱۹ باشد. تمام این مدت را صرف بهبود بخشیده است جزئیات، اطمینان حاصل کنید که تک تک جزئیات در مورد تاشوهای آن بی نقص هستند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح